poznaj nasze jakościowe podejście
w marketingu szeptanym

Przez marketing szeptany w etyczny i zgodny z prawem sposób moderujemy i angażujemy marki w dyskusje na forach internetowych, porównywarkach cenowych i systemach komentarzy. Nasze działania opierają się na jakościowym kontakcie z konsumentami online – bez spamowania i fałszywych poleceń.

100% mierzalność kampanii na forach

Wykorzystujemy autorskie narzędzia do pomiaru zasięgu i efektywności kampanii marketingu szeptanego na forach internetowych.

marketing szeptany legalnie i etycznie

Wszystkie kampanie marketingu szeptanego są prowadzone zgodnie z kodeksem WOMMA i ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

pobudzanie dialogu bez spamowania

Nasze kampanie na forach internetowych mają charakter jakościowy i polegają na aktywizowaniu konsumentów do poleceń a nie ich zastępowaniu.

WYBRANE KAMPANIE
NA FORACH INTERNETOWYCH

  • Volvo - Made by Sweden
    maRKETING SZEPTANY
  • Ubezpieczamy reputację PZU
    markeTING SZEPTANY
  • Vichy
    Ekspercki dialog Vichy
    marKETING SZEPTANY
  • Zdrowie w stylu Lux Med
    maRKETING SZEPTANY
  • Braun Cruzer
    maRKETING SZEPTANYr
  • Jupik
    Jupik - smaczne inspiracje
    markETING SZEPTANY

POZNAJ NASZE USŁUGI
MARKETINGU SZEPTANEGO ONLINE

AMPLIFYING INTERNETOWY

Moderujemy i inicjujemy dyskusje o Twojej marce w nieinwazyjny, transparentny i etyczny sposób.

W amplifyingu internetowym prowadzimy dialog z konsumentami tak, aby realizować cele komunikacyjne, pobudzać internautów do rozmów o marce  i zwiększyć jej udział w dyskusjach.

Co daje amplifying internetowy?

01. Zwiększa ilość pozytywnych rekomendacji konsumentów
02. Zwiększa widoczność marki w kategorii
03. Edukuje konsumentów o produktach i usługach
04. Pozwala zlokalizować naturalnych Liderów Opinii
05. Pozwala pozyskiwać insighty konsumenckie

ONLINE EKSPERT

Online Ekspert to oficjalny i jawny głos Twojej marki na platformach dyskusyjnych w internecie.

Dedykowany i przeszkolony ekspert reaguje na pytania i problemy konsumentów przez oficjalny profil i buduje pozytywne doświadczenia z marką.

Jak działa Online Ekspert?

KROK 1. Monitorujemy wszystkie dyskusje o marce na forach
KROK 2: Kategoryzujemy wątki
KROK 3: Tworzymy odpowiedzi zgodne ze scenariuszem działań
KROK 4: Publikujemy odpowiedź marki na problem lub pytanie
KROK 5: Monitorujemy wątek i prowadzimy dialog

OBSŁUGIWANE MARKI

WIEDZA I DOŚWIADCZENIE

7 lat
doświadczenia w kampaniach marketingu szeptanego online
40%
wzrost share-of-voice generują średnio prowadzone przez nas kampanie marketingu szeptanego
1,5 mln
wyświetleń wpisów amplifyierów generuje roczna kampania na forach (średnio)
4-krotny
wzrost poleceń produktowych na forach internetowych to średnia z naszych kampanii
1 400
sprawdzonych i sklasyfikowanych forów internetowych i grup dyskusyjnych w social media
wiele
innych powodów do współpracy w kampaniach marketingu szeptanego

DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ
W MARKETING SZEPTANY

66% internautów ufa opiniom w sieci
publikowanych na forach, grupach facebookowych i w sklepach internetowych.
69% konsumentów uważa je za ważne
przy podejmowaniu decyzji o zakupie produktów lub usług.
70% wszystkich opinii o markach online
konsumenci publikują tam, gdzie marki nie mają nad nimi kontroli (fora, e-sklepy i grupy dyskusyjne).

KIEDY WARTO ZACZĄĆ KAMPANIĘ WOMM

MAM DOBRY PRODUKT, ALE ZUPEŁNIE NIKT O NIM NIE WSPOMINA W INTERNECIE

Amplifying internetowy zwiększa udział dyskusji o marce w sieci, czyli share-of-voice (SOV).

MÓJ PRODUKT JEST INNOWACYJNY I WYMAGA EDUKACJI KONSUMENTÓW

Online Ekspert zapewni edukację i odpowie na trudne pytania Twoich konsumentów.

KONSUMENCI NIE WIEDZĄ CZYM PRODUKT RÓŻNI SIĘ OD INNYCH W KATEGORII

Zwrócisz uwagę na przewagi konkurencyjne moderując dyskusje i podkreślając korzyści.

O MOJEJ MARCE MÓWI SIĘ NIEPRAWDĘ LUB NIE NA WŁAŚCIWY TEMAT

Przełamiesz bariery, obalisz mity i nadasz rozmowom kontekst wchodząc w dialog z internautami

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
O MARKETINGU SZEPTANYM

Tak, chociaż niektóre agencje nazywają te usługi inaczej. Język polski nie zawsze nadąża z adaptacją zagranicznej terminologii, a ich utrwalenie w języku marketera wymaga czasu. Dlatego w praktyce wiele agencji i marketerów błędnie określa usługi marketingu rekomendacji (ang. word-of-mouth marketing). Uporządkujmy zatem, jak być powinno:

marketing rekomendacji (ang. word of mouth marketing) jest najszerszym znaczeniowo terminem i określa wszelkiego rodzaju działania marketingowe, których efektem ma być rekomendacja produktu / usługi – w tym również działania na forach internetowych.

marketing szeptany (ang. buzz marketing) to działania marketingu rekomendacji, których efektem jest zwiększona liczba wzmianek na temat marki w dyskusjach prowadzonych w sieci (głównie na forach internetowych). W ramach tych działań wyróżnia się taktykę amplifyingu internetowego oraz online ekspert.

Marketingiem szeptanym nie jest natomiast – jak się powszechnie uważa – spamowanie forów internetowych pozytywnymi opiniami o produktach, które imitują prawdziwe opinie konsumentów.

Kampanie prowadzone w naszej agencji są legalne i etyczne. Nigdy nie podszywamy się pod konsumentów, nie zamieszczamy fałszywych opinii i nie spamujemy.
Prowadzimy transparentne działania w modelach amplifyingu internetowego oraz online eksperta – działania, które faktycznie działają dzięki połączeniu unikalnego know-how z wieloletnim doświadczeniem agencji.

Nie, i to się nie zmieni. Publikowanie fałszywych opinii imitujących prawdziwe jest nie tylko nieetyczne, ale też niezgodne z Ustawą o Zwalczaniu Nieuczciwej Konkurencji. Ponadto, efektywność takich działań jest kwestią conajmniej sporną – w przypadku najdrobniejszej pomyłki takie działania łatwo mogą odbić się przysłowiową czkawką. Mówiąc krótko – nie warto.

Jak najbardziej! Fora internetowe nigdy nie zostały wyparte przez sieci społecznościowe. Pomyśl o tym, gdy sam ostatnim razem poszukiwałeś opinii o sprzęcie RTV/AGD, materiałach budowlanych, lub kosmetykach – z pewnością natknąłeś się na opinie na forach, którym ufa zdecydowana większość konsumentów.

Każda kampania wymaga rekrutacji różnej liczby amplifyerów, przeszkolenia ich i opracowania określonej liczby scenariuszy dialogu. Dlatego, w zależności od tych parametrów miesięczny koszt kampanii może się wahać od 5 nawet do 20 tys. zł.

Być może spotkałeś się z agencjami oferującymi podobną usługę znacznie taniej, lub nawet w modelu “wpisy za 4 zł” – ale czy upewniłeś się, że proponowane przez nie działania są faktycznie legalne i etyczne?

AUTORSKIE PUBLIKACJE
O KAMPANIACH WOMM