JAK REALIZUJEMY PROGRAMY REKOMENDACYJNE

Tworzymy koncepcje i wdrażamy długofalowe programy konsumenckie pobudzające rekomendacje.

Aktywizujemy szeroką grupę konsumentów i angażujemy ją w działania znacząco zwiększające liczbę rekomendacji dla marki.
Nasze programy WoMM są oparte o faktyczne doświadczenia produktowe konsumentów, ich pozytywne opinie i polecenia produktów i usług.
Budujemy programy rekomendacyjne oddziaływujące na konsumentów na wszystkich etapach customer journey – zarówno on-line jak i off-line.

20%
zadowolonych konsumentów
rekomenduje produkty spontanicznie
67%
osób kupuje produkty
polecane przez ich znajomych
85%
wszystkich rekomendacji
o produktach ma miejsce online

SPRAWIAMY, ŻE KONSUMENCImasowo rekomendują marki, z których są zadowoleni

WYBRANI KLIENCI

  • La Roche Posay
  • Lux Med
  • Philips
  • PKO Bank Polski
  • Samsung
  • Volvo

NASZE OSTATNIE REALIZACJE

JAK DZIAŁAMY

Tworzymy kompleksowe rozwiązania Word of Mouth Marketingu
długofalowo pobudzające rekomendacje konsumentów on-line i off-line.

W ramach powierzonych działań tworzymy dedykowane strategie programów rekomendacyjnych i wdrażamy je na wszystkich etapach komunikacji:
platforma, media, POS, etc. Odpowiadamy za pozyskiwanie i angażowanie konsumentów w rekomendowanie marek i ich wartościowe recenzje.

DŁUGOFALOWE DZIAŁANIE

Kształtowanie zachowań rekomendacyjnych konsumentów wymaga czasu i konsekwencji. Dlatego tworzymy programy, których mechanika zakłada długofalowe działanie.

Programy rekomendacyjne są stałym elementem wsparcia marek i trwale zmieniają sposób, w jaki konsumenci o nich rozmawiają.

WIELOKANAŁOWE PODEJŚCIE

Każdorazowo wdrażamy programy w indywidualny, dopasowany do potrzeb Klienta sposób. Stosujemy wielokanałowe podejście dobierając narzędzia i mechanikę tak, by osiągnąć trwały efekt.

Łączymy nasze rozwiązania z programami sprzedażowymi i lojalnościowymi oraz integrujemy je z pozostałymi działaniami marek.

POLECANE ARTYKUŁY O ZARZĄDZANIU REPUTACJĄ