Odkrycia na

wyciągnięcie ręki

Kampania z influencerami na Instagramie.
Marka
Amundsen
Zakres współpracy
strategia
koncepcja kampanii
rekrutacja influencerów
topowi twórcy
mikroinfluencerzy
kreatywne wysyłki
zarządzanie kampanią
Idea kreatywna kampanii

Wielkie odkrycia nie wymagają już przemierzania tysięcy kilometrów. W świecie, w którym wszystko wydaje się poznane i dokładnie zbadane, cały czas czeka Cię mnóstwo zaskoczeń – choć ich doświadczenie nie zawsze jest proste. Dzisiejsi odkrywcy dalej muszą wykazywać się wytrwałością i dużym zaangażowaniem.

Unikalne doświadczenie produktu

Każdy z wybranych do kampanii topowych twórców i 100 mikroinfluencerów otrzymał wódkę Amundsen, idealnie schłodzoną w bryłach prawdziwego lodu.

Odkrycie jej wyjątkowego smaku wymagało jednak od influencerów pomysłowości i cierpliwości godnych prawdziwego odkrywcy.

Efekty

kampanii

Topowi twórcy i mikroinfluencerzy w kampanii Amundsen opublikowali na swoich profilach zdjęcia i materiały video, które bezpośrednio odpowiadały idei kampanii.

Publikacje:
230
postów, rolek I stories.
Zaangażowanie:
179 K
interakcji pod realizacjami.
Zasięg kampanii:
2,8 M
realnych odbiorców treści.
Zadanie wykonane z pasją

Wszyscy twórcy, biorący udział w kampanii, wykazali się kreatywnością i zaangażowaniem w wykonanie swojego zadania. W odkryciu smaku wódki Amundsen za każdym razem pomagały im ich pasje oraz życiowe umiejętności.