Ambasadorzy i topowi twórcy

na Instagramie

Wsparcie sprzedaży ekspresów marki Siemens.
Marka
Siemens
Zakres współpracy
strategia
rekrutacja influencerów
scenariusze video
rozliczenia twórców
kampania mediowa
zarządzanie projektem
Wyzwanie idealnego dopasowania

Sukces sprzedażowy w influencer marketingu wynika z perfekcyjnego dopasowania profilu twórców do marki klienta. Do kampanii ekspresów Siemens wybraliśmy grono osób spełniające zarówno wszystkie kryteria obiektywne (jak wysokie zaangażowanie czy dopasowanie grupy odbiorców), ale też będących faktycznymi pasjonatami kawy. Dzięki temu influencerzy mogli w przekonujący i atrakcyjny sposób przekazać wartości marki i wszystkie korzyści wynikające z użytkowania ekspresów.

Kawowi odkrywcy na Instaramie

Staranie wyselekcjonowana grupa zasięgowych twórców, pasjonatów kawy, stworzyła jakościowy content budujący świadomość przewag produktowych i zachęcający do zakupu ekspresów w specjalnie przygotowanej na potrzeby kampanii akcji sprzedażowej z kodem rabatowym monitorującym efektywność.

efekty

kampanii

Każdy z wybranych twórców otrzymał unikalne kody rabatowe oraz linki UTM pozwalające mierzyć efektywność ich działań.

Łączne dotarcie:
2,8 M
konsumentów na Instagramie.
Zaangażowanie:
67 K
interakcji pod contentem.
ROI akcji:
440%
z linków śledzących w publikacjach.
Realizacje influencerów: posty i IG reels

Każdy z wybranych twórców opublikował na swoim profilu na Instagramie jakościowe materiały foto i video. realizacje miały za zadanie inspirować do zakupu i edukować konsumentów o głównych benefitach produkty, ze szczególnym naciskiem na szeroki wybór kaw z różnych zakątków świata.