Wspólne chwile
smakują lepiej
Gerlach postanowił odświeżyć swój wizerunek i zerwać z odświętnym postrzeganiem, jako marki na szczególne okazje. W ramach multikanałowej kampanii wizerunekowej, prowadzonej zarówno online i offline, dołożyliśmy też coś od siebie.
Do współpracy zaprosiliśmy blogerów i influencerów kulinarnych a ich zadaniem było zaprezentowanie produktów Gerlach w kontekście codziennych, towarzyskich okazji do cieszenia się pysznymi momentami. W ramach platformy „Wspólne chwile smakują lepiej” powstało mnóstwo apetycznych publikacji wzmacniających przekaz nowej komunikacji marki.
Efekty
kampanii
Na blogach i profilach w mediach społecznościowych starannie dobranych twórców pojawiły się inspiracje na smakowite i pełne radości chwile. Ich jakość przełożyła się na pyszne efekty.
Wybrani do kampanii twórcy zaprezentowali mnóstwo kulinarnych pomysłów na celebrowanie codzienności a ich realizacje przykuwały oko i sprawiały, że ślinka cieknie.