Wspólne chwile
smakują lepiej

Kampania z influencerami i blogerami kulinarnymi.
Marka
Gerlach
Zakres współpracy
strategia i idea
rekrutacja twórców
influencerzy
blogi kulinarne
briefing
postprodukcja materiałów
zarządzanie kampanią
Synergia kanałów digital i offline

Gerlach postanowił odświeżyć swój wizerunek i zerwać z odświętnym postrzeganiem, jako marki na szczególne okazje. W ramach multikanałowej kampanii wizerunekowej, prowadzonej zarówno online i offline, dołożyliśmy też coś od siebie.

 

Do współpracy zaprosiliśmy blogerów i influencerów kulinarnych a ich zadaniem było zaprezentowanie produktów Gerlach w kontekście codziennych, towarzyskich okazji do cieszenia się pysznymi momentami. W ramach platformy „Wspólne chwile smakują lepiej” powstało mnóstwo apetycznych publikacji wzmacniających przekaz nowej komunikacji marki.

Efekty

kampanii

Na blogach i profilach w mediach społecznościowych starannie dobranych twórców pojawiły się inspiracje na smakowite i pełne radości chwile. Ich jakość przełożyła się na pyszne efekty.

Liczba publikacji:
50
od influencerów i blogerów.
Zasięg kampanii:
2,1 M
na blogach i w social media.
Zaangażowanie:
66 K
komentarzy i polubień publikacji.
Wysmakowane publikacje

Wybrani do kampanii twórcy zaprezentowali mnóstwo kulinarnych pomysłów na celebrowanie codzienności a ich realizacje przykuwały oko i sprawiały, że ślinka cieknie.