Wsparcie sprzedaży
nowej linii lakierów
Dotarcie do nastoletnich konsumentek z GenZ, które alergicznie reagują na tradycyjne reklamy, wymagało nieszablonowego podejścia. Do udziału w kampanii zaprosiliśmy idolki naszej grupy docelowej: Patrycję Mołczanow i Sabinittę. Wspólnie z nimi stworzyliśmy content, który wykraczał poza schematy tradycyjnej reklamy.
Niemal całkowicie pozbawione elementów brandingowych i reklamiarskich haseł kreacje stały się podstawą dopasowanej kampanii mediowej na TikToku.
Efekty
kampanii
Dopasowane ambasadorki, kreatywny content i dobrze zrealizowana kampania mediowa na TikToku sprawiły, że wszystkie cele marki zostały zrealizowane z nawiązką.
W komunikacji linii Hi Donuts postawilismy na 100% autentyczny content Lo-Fi. Pozbawione zbędnej obróbki graficznej kreacje cechowała surowość i prostota, co odpowiada gustom odbiorców z grupy Gen Z.