Wsparcie sprzedaży

nowej linii lakierów

Ambasadorki kolekcji Hi Donuts na TikToku.
Marka
Hi Hybrid
Zakres współpracy
scenariusz kampanii
research influencerów
produkcje video i foto
postprodukcja materiałów
wsparcie mediowe
obsługa ambasadorek
Idolki GenZ w najsłodszej kampanii sezonu

Dotarcie do nastoletnich konsumentek z GenZ, które alergicznie reagują na tradycyjne reklamy, wymagało nieszablonowego podejścia. Do udziału w kampanii zaprosiliśmy idolki naszej grupy docelowej: Patrycję Mołczanow i Sabinittę. Wspólnie z nimi stworzyliśmy content, który wykraczał poza schematy tradycyjnej reklamy.

 

Niemal całkowicie pozbawione elementów brandingowych i reklamiarskich haseł kreacje stały się podstawą dopasowanej kampanii mediowej na TikToku.

Efekty

kampanii

Dopasowane ambasadorki, kreatywny content i dobrze zrealizowana kampania mediowa na TikToku sprawiły, że wszystkie cele marki zostały zrealizowane z nawiązką.

Zasięg organiczny:
1,3 M
wyświetleń na profilach ambasadorek.
Zaangażowanie:
120 K
polubień i komentarzy na TikToku.
Całkowity zasięg:
5,2 M
kontaktów przez efektywną kampanię mediową.
Content aż palce lizać

W komunikacji linii Hi Donuts postawilismy na 100% autentyczny content Lo-Fi. Pozbawione zbędnej obróbki graficznej kreacje cechowała surowość i prostota, co odpowiada gustom odbiorców z grupy Gen Z.