Dermedic Baby
polecany przez polskie mamy

Kampania z mikroinfluencerkami.
Marka
Dermedic Baby
Zakres współpracy
strategia
rekrutacja mikroinfluencerek
wysyłki produktowe
monitoring publikacji
zarządzanie kampanią
Punkt wyjścia

Kategoria kosmetyków dla dzieci jest niezwykle wymagająca. Doskonały skład, atesty i mnóstwo ciepłych emocji w komunikacji to obowiązkowe punkty dla każdej marki, ale wyróżnienie się w trudnej kategorii wymaga jeszcze więcej.

Testimoniale prawdziwych mam i uśmiechy maluszków

Aż 80% polskich mam ufa rekomendacjom produktowym innych kobiet, posiadających małe dzieci. Dlatego w kampanię Dermedic Baby zaangażowaliśmy właśnie je, doświadczone życiem mamy-ekspertki, które każdego dnia dbają z troską o swoje pociechy.

Aż 100 starannie wyselekcjonowanych mam, mikroinfluencerek otrzymało od nas specjalnie przygotowane na potrzeby kampanii paczki z produktami Dermedic Baby a ich opinie i polecenia okazały się bezcenne.

Efekty

kampanii

Aż 100 zaangażowanych i jakościowych mikroinfluencerek w kampanii to efekty widoczne gołym okiem, a mnóstwo uśmiechniętych twarzy maluszków to najlepsza nagroda.

Publikacje:
350
postów, rolek i IG Stories.
Zaangażowanie:
77 K
interakcji pod publikacjami.
Zasięg:
1,8 M
użytkowników Instagrama.