Dermedic Baby
polecany przez polskie mamy
Kategoria kosmetyków dla dzieci jest niezwykle wymagająca. Doskonały skład, atesty i mnóstwo ciepłych emocji w komunikacji to obowiązkowe punkty dla każdej marki, ale wyróżnienie się w trudnej kategorii wymaga jeszcze więcej.
Aż 80% polskich mam ufa rekomendacjom produktowym innych kobiet, posiadających małe dzieci. Dlatego w kampanię Dermedic Baby zaangażowaliśmy właśnie je, doświadczone życiem mamy-ekspertki, które każdego dnia dbają z troską o swoje pociechy.
Aż 100 starannie wyselekcjonowanych mam, mikroinfluencerek otrzymało od nas specjalnie przygotowane na potrzeby kampanii paczki z produktami Dermedic Baby a ich opinie i polecenia okazały się bezcenne.
Efekty
kampanii
Aż 100 zaangażowanych i jakościowych mikroinfluencerek w kampanii to efekty widoczne gołym okiem, a mnóstwo uśmiechniętych twarzy maluszków to najlepsza nagroda.