Ciąża z Palmers

jest piękna

Promocja produktu z mikroinfluencerkami.
Marka
Palmers
Zakres współpracy
idea kreatywna
rekrutacja twórców
100 mikroinfluencerek
wysyłki produktowe
zarządzanie kampanią
wsparcie mediowe
raportowanie
Wyzwanie szczerej kampanii

Ciąża to jeden z najważniejszych momentów w życiu każdej kobiety. Właśnie dlatego razem z marką Palmers postanowiliśmy mówić o niej bez tabu. Podjęliśmy dyskusję na temat przedstawiania ciąży w sposób nieidealistyczny, ale prawdziwy, zachęcając przy tym kobiety do dzielenia się swoimi doświadczeniami.

 

Ten wyjątkowy czas niesie ze sobą nie tylko cud życia, ale również trudne i wymagające momenty, o których trzeba rozmawiać. Chcieliśmy, by kobiety nie zapominały o swoich potrzebach, ponieważ poza pięknem emocjonalnym związanym z okresem ciąży, każda ma również prawo czuć się wyjątkowo sama ze sobą.

Wsparcie od przyszłych mam
By podkreślić autentyczność komunikacji Palmers, do kampanii zaprosiliśmy mikroinfluencerki, Polki – kobiety w ciąży i młode mamy. Prosiliśmy jednak, by w swoich historiach nie wybiegały w przyszłość, ale aby skupiły się na tym jak teraz czują się w swoim ciele i opowiedziały osobiste historie o ciąży i o potrzebie poczucia piękna.

Efekty

kampanii

Jakościowe publikacje przyszłych mam przełożyły się na konkretne i zauważalne efekty. Konsumentki Palmers szczerze dzieliły się swoimi doświadczeniami i rozmawiały o osobistych potrzebach związanych z poczuciem piękna w czasie ciąży i nie tylko.

Publikacje:
130
postów, rolek i stories w social media.
Zaangażowanie:
49 K
komentarzy, udostępnień i polubień.
Zasięg kampanii:
1,5 M
realnych użytkowników Instagrama.
Realizacje twórców

Każda z przyszłych mam zaangażowanych w kampanię została poproszona o podzielenie się sposobami i pomysłami na rytuał piękna z Palmers, który pozwala im czuć się wyjątkowo i zadbać o osobiste potrzeby.