Ambasadorzy kampanii

Czekanie na dopasowanie

Topowi twórcy zachęcający do rejestracji w bazie Fundacji DKMS.
Marka
Fundacja DKMS
Zakres współpracy
strategia kampanii
rekrutacja ambasadorów
pogłebiona analityka profili twórców
scenariusze video
nadzór produkcyjny
zarządzanie kampanią
Wyzwanie kampanii

Co piąta osoba w Polsce nie może znaleźć swojego genetycznego bliźniaka – zgodnego Dawcy Szpiku. Choć chętnie angażujemy się w spontaniczną pomoc innym, to nadal wielu Pacjentów czeka na nowe życie a z bazy Fundacji DKMS ubywa kilka tysięcy potencjalnych Dawców Szpiku rocznie.

Czekanie na dopasowanie

Motywem przewodnim kampanii było zwrócenie uwagi na czekanie. Uczucie, które jest bliskie każdemu z nas, jednak to Pacjenci odczuwają je ze zdwojoną siłą.

W ramach działań z ambasadorami na Instagramie pokazaliśmy ludziom jak frustrujące dla każdego z nas jest czekanie w codziennych sytuacjach i jak niewiele potrzeba, aby pomóc innym. Wystarczy zarejestrować się w bazie Dawców Szpiku Fundacji DKMS.

Efekty

kampanii

Przez współpracę z zasięgowymi, opiniotwórczymi i zaangażowanymi społecznie influencerami nie tylko budowaliśmy świadomość problemu braku Dawców Szpiku, ale też realnie wpłynęliśmy na wzrost liczby zarejestrowanych osób.

Zasięg kampanii:
1,3 M
całkowitego dotarcia na Instagramie.
Konwersja:
11 100
wejść na stronę www Fundacji DKMS.
Rejestracje:
2 000
nowych Dawców Szpiku w bazie.
Realizacje twórców

Do kampanii zaprosiliśmy grupę 8 najbardziej opiniotwórczych influencerów, dla których ważne tematy społeczne nie są obce. Materiały video, odpowiadające idei kampanii, stworzyli i opublikowali m.in: Kamila Kalińczak, Adam Mirek, Szalony Mikka, Who is your daddy i Kasia Gandor.

Adam Mirek
Kamila Kalińczak