Ambasadorzy i topowi twórcy
na Instagramie
Sukces sprzedażowy w influencer marketingu wynika z perfekcyjnego dopasowania profilu twórców do marki klienta. Do kampanii ekspresów Siemens wybraliśmy grono osób spełniające zarówno wszystkie kryteria obiektywne (jak wysokie zaangażowanie czy dopasowanie grupy odbiorców), ale też będących faktycznymi pasjonatami kawy. Dzięki temu influencerzy mogli w przekonujący i atrakcyjny sposób przekazać wartości marki i wszystkie korzyści wynikające z użytkowania ekspresów.
Staranie wyselekcjonowana grupa zasięgowych twórców, pasjonatów kawy, stworzyła jakościowy content budujący świadomość przewag produktowych i zachęcający do zakupu ekspresów w specjalnie przygotowanej na potrzeby kampanii akcji sprzedażowej z kodem rabatowym monitorującym efektywność.
W akcji wzięli udział m.in.:
Sebastian Chłodnicki
Edyta Pazura
Kamila Mraz
Urszula Janusz
Damian Kordas
Styloly
Aleksandra Olcyk
Gabi Drzewiecka
Mietczyński
DoDo Knitter
efekty
kampanii
Każdy z wybranych twórców otrzymał unikalne kody rabatowe oraz linki UTM pozwalające mierzyć efektywność ich działań.
Każdy z wybranych twórców opublikował na swoim profilu na Instagramie jakościowe materiały foto i video. Realizacje miały za zadanie inspirować do zakupu i edukować konsumentów o głównych benefitach produktu, ze szczególnym naciskiem na szeroki wybór kaw z różnych zakątków świata.