Nowe Somersby
#OwocujeOrzeźwieniem
Zaspokoiliśmy pragnienie marki na pokazanie świata Somersby przez pryzmat letnich chwil, pełnych chillu i orzeźwienia. Kampanię dwóch nowych smaków oparliśmy na współpracy z grupą aż 200 dopasowanych do marki influencerów z Instagrama.
Wzmocniliśmy doświadczenie produktu i nowych smaków Somersby w social media przez kreatywną paczkę influencerską. Zaprojektowany przez nas, unikalny cooler na butelki Somersby stał się ikoną kampanii, podkreślając aspekt towarzyski okazji produktowej.
Efekty
kampanii
W czasie trwania akcjii zrekrutowani twórcy opublikowali prawie dwukrotnie więcej jakościowych i angażujących treści dotyczących marki Somersby niż planowano.
Każdy z 200 mikroinfluencerów wybranych do kampanii otrzymał od nas zestaw produktów oraz wyjątkowy cooler na butelki. Ich zadanie polegało na przygotowaniu dwóch publikacji w formie zdjęć: postu i Instagram Stories, oddających klimat letniego chillu z Somersby..