Nowe Somersby

#OwocujeOrzeźwieniem

Kampania produktowa z mikroinfluencerami.
Marka
Somersby
Zakres współpracy
strategia influencerska
idea kreatywna kampanii
rekrutacja 200 mikroinfluencerów
kreatywne wysyłki
produkcja materiałów BTL
zarządzanie kampanią
Doświadczenie letniego orzeźwienia

Zaspokoiliśmy pragnienie marki na pokazanie świata Somersby przez pryzmat letnich chwil, pełnych chillu i orzeźwienia. Kampanię dwóch nowych smaków oparliśmy na współpracy z grupą aż 200 dopasowanych do marki influencerów z Instagrama.

Wyjątkowy symbol kampanii

Wzmocniliśmy doświadczenie produktu i nowych smaków Somersby w social media przez kreatywną paczkę influencerską. Zaprojektowany przez nas, unikalny cooler na butelki Somersby stał się ikoną kampanii, podkreślając aspekt towarzyski okazji produktowej.

Efekty
kampanii

W czasie trwania akcjii zrekrutowani twórcy opublikowali prawie dwukrotnie więcej jakościowych i angażujących treści dotyczących marki Somersby niż planowano.

Publikacje:
560
postów i stories na Instagramie.
Zaangażowanie:
189 K
interakcji pod publikacjami.
Zasięg kampanii:
5,2 M
realnych odbiorców treści.
Zadanie twórców w kampanii

Każdy z 200 mikroinfluencerów wybranych do kampanii otrzymał od nas zestaw produktów oraz wyjątkowy cooler na butelki. Ich zadanie polegało na przygotowaniu dwóch publikacji w formie zdjęć: postu i Instagram Stories, oddających klimat letniego chillu z Somersby..