Content influencerski

na profile marki

Produkcje foto i video na potrzeby social media.
Marka
Hochland
Zakres współpracy
rekrutacja content kreatorów
ambasador marki na TikTok'u
scenariusze publikacji
foto i video online
nadzór produkcyjny
postprodukcja
rozliczenia twórców
obsługa social media
Wyzwanie autentycznej przyjemności

Jak pokazać konsumentom, że to jest naprawdę pyszne? W komunikacji Hochland na Instagramie i TikTok’u nie ma miejsca na stockowe zdjęcia i brak autentyczności. Od 2022 roku prowadzimy działania w social media w oparciu o współprace z kulinarnymi content kreatorami i ambasadorami.

Content kreatorzy i ambasador marki

Do współpracy zaprosiliśmy grupę content kreatorów kulinarnych z Instagrama oraz dopasowanego do grupy odbiorców ambasadora marki na TikTok’u – Witka Mondrego, zwycięzcę 8 edycji Hell’s Kitchen i Szefa Kuchni.

Wspólnie kreujemy apetyczne publikacje, które przekładają się na zaangażowanie konsumentów i chęć wypróbowania przepisów z użyciem produktów Hochland.

Efekty kampanii

Nasza taktyka przełożyła się na wzrost zaangażowania konsumentów o ponad 250% oraz jakościowy zasięg na TikTok’u i Instagramie w każdym miesiącu działań.

Zasięg organiczny:
250 K
na profilach wybranych twórców.
Zasięg całkowity:
2,1 M
w każdym miesiącu komunikacji.
Zaangażowanie:
35 K
pod publikacjami w social media.
Smakowite social media Hochland

Każdy miesiąc komunikacji to kilkanaście pysznych realizacji foto i video na profilach Hochland na Instagramie i TikTok’u, tworzonych przez naszych mikroinfluencerów.