Odkrycia na
wyciągnięcie ręki
Wielkie odkrycia nie wymagają już przemierzania tysięcy kilometrów. W świecie, w którym wszystko wydaje się poznane i dokładnie zbadane, cały czas czeka Cię mnóstwo zaskoczeń – choć ich doświadczenie nie zawsze jest proste. Dzisiejsi odkrywcy dalej muszą wykazywać się wytrwałością i dużym zaangażowaniem.
Każdy z wybranych do kampanii topowych twórców i 100 mikroinfluencerów otrzymał wódkę Amundsen, idealnie schłodzoną w bryłach prawdziwego lodu.
Odkrycie jej wyjątkowego smaku wymagało jednak od influencerów pomysłowości i cierpliwości godnych prawdziwego odkrywcy.
Efekty
kampanii
Topowi twórcy i mikroinfluencerzy w kampanii Amundsen opublikowali na swoich profilach zdjęcia i materiały video, które bezpośrednio odpowiadały idei kampanii.
Wszyscy twórcy, biorący udział w kampanii, wykazali się kreatywnością i zaangażowaniem w wykonanie swojego zadania. W odkryciu smaku wódki Amundsen za każdym razem pomagały im ich pasje oraz życiowe umiejętności.