Content influencerski
na profile marki
Jak pokazać konsumentom, że to jest naprawdę pyszne? W komunikacji Hochland na Instagramie i TikTok’u nie ma miejsca na stockowe zdjęcia i brak autentyczności. Od 2022 roku prowadzimy działania w social media w oparciu o współprace z kulinarnymi content kreatorami i ambasadorami.
Do współpracy zaprosiliśmy grupę content kreatorów kulinarnych z Instagrama oraz dopasowanego do grupy odbiorców ambasadora marki na TikTok’u – Witka Mondrego, zwycięzcę 8 edycji Hell’s Kitchen i Szefa Kuchni.
Wspólnie kreujemy apetyczne publikacje, które przekładają się na zaangażowanie konsumentów i chęć wypróbowania przepisów z użyciem produktów Hochland.
Efekty kampanii
Nasza taktyka przełożyła się na wzrost zaangażowania konsumentów o ponad 250% oraz jakościowy zasięg na TikTok’u i Instagramie w każdym miesiącu działań.
Każdy miesiąc komunikacji to kilkanaście pysznych realizacji foto i video na profilach Hochland na Instagramie i TikTok’u, tworzonych przez naszych mikroinfluencerów.